Plugg & grönsaker

Idag har jag suttit framför datorn och pluggat i 12 timmar (!) redan, och jag ska fortsätta hela natten och minst lika länge imorgon och på måndag. Jag har sjukat mig från jobbet (inte bra) men annars skulle jag ALDRIG hinna med allt i skolan. Just nu har jag tagit en liten paus och ätit en sallad. Jag håller nämligen på med detox den här veckan oxå. Jag dricker bara grönt te och vatten och äter bara grönsaker och frukt. Kan behövas när man inte hinner röra på sig =)

Jo nu är det som sagt 1 vecka och 2 dagar tills vi åker hem! Vi laddade hem lite musik som ligger på svenska toplistan, för att vara uppdaterade innan vi kommer. Tja, det var väl inga höjdarlåtar enligt mig men Gessle tog ändå priset. Har aldrig varit ett Gessle-fan men ärligt... "Jag är en händig man"... hmm??

Nu ska jag plugga vidare. Kram på er!

22 dagar kvar...

...tills kära Sverige hägrar! Åhh, vad vi längtar, 5 veckors ledighet =) Vill bara hem nu och träffa alla vänner och min familj, ska bli såå kul! Saknar er alla!

Vi blir kvar här i Sydney till december i år, sen åker vi troligtvis hem för gott! Vi vill ju jobba i Stockholm eller Göteborg om vi kan, vore underbart. Men det är ju inte direkt lätt att få jobb i Sverige =/. Vi får väl se var det blir till slut. (Om nån har tips på jobb eller om nån vill ha något designat (grafisk design) hemsida, logga, broschyr, poster mm. är det bara att hojta till =P)

Nu ska jag lägga mig. Imorgon är det hårdplugg som gäller och städning. Ska tvätta oxå och hinna träna. Lediga dagar måste man ta vara på =)

Kramis