Trött...

Jag är såå trött.
Sov inte ens 3 timmar inatt.
Måste plugga inatt oxå.
Kommer inte hem förrän 10 imorgon kväll.
Måste plugga då med.
Skola kl 8 och komma hem sent. 
Jobba 9 timmar lördag.
Jobba söndag. 

... och sen, productionweek. En veckas ledighet!!!
(eller, ja...måndag och tisdag i alla fall =)

En bild

Jag har fått mitt paket från H&M nu, allt var jättebra och det var ju tur för det hade varit lite jobbigt att returnera kläderna härifrån. Jag har oxå köpt lite annat som jag tänkte lägga upp bilder på.  Jag har dock inte hunnit ta kort på nånting än så det kommer lite senare. =) 

Idag har vi jobbat hela dagen och sen vi kom hem har vi pluggat tills nu (kl är halv 3 på natten). Men vi har oxå hunnit med en liten photosession med mig eftersom jag behövde en bra bild av mig själv till mitt tidningsomslag (en uppgift i skolan!)  Tyckte att den här bilden blev ganska bra även om jag valde en annan till omslaget. ( Man ser lite av H&M blusen på bilden)

image306

Paniik

ok, det märks att skolan har börjat igen och jag har inte haft så lite tid att ta det lugnt på i hela mitt liv. Gahh, skola, jobb, äta, träna, sova är allt jag gör. Har inte sett en film eller åkt in till stan på evigeter. Vi fick faktiskt internet hemma igår så nu kanske jag har en minut här eller där för att skriva inlägg å surfa lite.  Nu ska jag plugga tills vi ska ut ikväll, första festen på länge, ska bli jättekul, en kille på skolan som har stor födelsedagsfest. Party!!  

Inget internet =(

Nu har det gatt en vecka utan internet och fler lar det bli, de ar inte sa snabba har pa Telstra i Manly att satta upp ett nytt konto tyvarr.


Skolan gar helt ok men vi stressar hela tiden for att hinna med, trakigt, skulle vara skont att ha lite tid att sitta a lyssna pa musik och bli kreativ pa inte bara stressa ihop ideer!!