egentligen ingenting

Det här är det sista jag borde göra just nu, har en deadline på tisdag och är inte ens halvklar med min kalender. Lite panik faktiskt. Men jag känner att jag inte hinner med att leva nuför tiden. Har inte bloggat på evigheter, inte hängt med vänner, inte hört av mig till vänner, inte brytt mig om kläder eller utseende. Kan inte minnas sist jag festade. Är utmattad, men har faktiskt vant mig vid stressen =)

Nu ska jag fortsätta plugga och inte slösa bort tiden, men jag vill bara hälsa till alla mina vänner och min familj att jag fortfarande lever och att jag saknar er!!


Grattis, svimmfärdig & glad

Älsklingens födelsedag idag. Grattis!!!

Igår höll jag på att svimma, har aldrig gjort det men jag har aldrig kännt mig så nära som igår. Jimmy kände likadant. Kanske inte så konstigt med tanke på att vi bara sovit typ 5 timmar sammanlagt på 2 nätter och att vi igår inte åt någonting förrän vid 7 tiden på kvällen! Det har varit stressigt som f-n de senste dagarna. Igår gick vi och la oss kl 6.30 upp 8 och åkte till skolan, åkte direkt till jobbet som började kl 6 var hemma vid halv 10 och... ÄNTLIGEN lediga!!

idag är det underbart att inte göra nåt, är såå glada!!

Mer bloggande sen =)


Tsunamivarning

Idag vaknade jag av att min vänLisa ringde mig och frågade om jag hört om Tsunamivarningen. Det hade jag inte. Richard hade ringt henne från jobbet för han hade hört på radion på jobbet att alla stränder i Sydney och the Northen Beaches (Manly) var avstängda. Färjetrafiken var avstängd och alla på hans jobb ringde hem till sina familjer och varnade. Det var tydligen en kraftig jordbävning på Salomon öarna, 8, 5 på Richerskalan!  3 döda där. Men nu är det kväll och ingen Tsunami i sikte, tur det!!

Nu färgar jag håret brunt, hihi!