egentligen ingenting

Det här är det sista jag borde göra just nu, har en deadline på tisdag och är inte ens halvklar med min kalender. Lite panik faktiskt. Men jag känner att jag inte hinner med att leva nuför tiden. Har inte bloggat på evigheter, inte hängt med vänner, inte hört av mig till vänner, inte brytt mig om kläder eller utseende. Kan inte minnas sist jag festade. Är utmattad, men har faktiskt vant mig vid stressen =)

Nu ska jag fortsätta plugga och inte slösa bort tiden, men jag vill bara hälsa till alla mina vänner och min familj att jag fortfarande lever och att jag saknar er!!


Kommentarer
Postat av: Mirre

saaaknar dej med;) hör av dig mer sedan när det lugnat ner sig lite. STOR KRAM!!

2007-04-22 @ 20:42:45
Postat av: andreas

tjaaa matilda!! när ska du lägga in bilder på din überhunk till kille, we waaaant jiiiiiimmmyyboy!
/andreas a

2007-04-23 @ 23:25:49
Postat av: syster

saknar dej!! puss.

2007-05-01 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback