party!!

Ikall blir det party! Vi ska ut med ett gang svenskar har i Manly..haha. Alla bor har!! Sakert minst 20 svenskar bara fran var skola..men massa mer oxa!!

Jag vet att jag lat lite less nar jag skrev det sista inlagget och det var jag, men nu kanns det battre igen. Jag har fatt en ny tjej i min klass. En svenska. Sa nu kanns det mycket battre i klassen oxa, och det borjar ga mot lite varmare vader...OCH vi flyttar om mindre an en vecka!!!

Jag ar saa trott pa stallet vi bor pa nu sa det ar inte sant. Franska tjejen i var klass fortsatter sjunga hela dagarna och engelska tjejen har just fatt bed bugs igen!! helt sjukt!! Och hon far fixa saneringen sjalv..jag skulle aldrig sta ut!...

Men nu sa ska jag hem och fixa mig..jag har kopt en ny liten gron partyvaska, jattesot! och ett stort guldhjarta med lang kedja (hade ett innan som blivit missfargat). See ya!

Kommentarer
Postat av: sofie

hoppas du får det toppenskoj!!!
( :

Postat av: Linda

Ha det så kul!

2006-08-13 @ 14:56:06
URL: http://blackandwhite.webblogg.se
Postat av: emma

Hej gumman! flåt att jag inte har hört av mig men det var så himla mkt att göra innan jag åkte & jag jobbade typ j'ämt. Nu ar jag iaf i Phoenix! första dagarna var lite jobbiga men det börjar bli riktigt bra så jag kommer nog trivas! Ni verkar ha det finfint!!!! Skulle hellre ha era temperaturer...haha, sjukt varmt här!! hälsa jimmy så mkt!! stor kram!!

2006-08-17 @ 02:44:11
URL: http://emmasvarld,webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback