Back Down Under

Oki, I´m back. Och första dagen i skolan avklarad. Läser nu inte mindre än 8 ämnen parallelt. Kul. Not really, men jag överlever nog. Fick ett "live brief" idag, ett företag gav oss en uppgift att lösa åt dem. Den som vinner (bara av oss i 4:e terminen) får ett pris på $1000 och ett internship på Colgate-Palmolive i Aussie. Dessutom kommer den vinnande designen tryckas på över 100 000 tvålflaskor. Najs!

Och för er som är intresserade (typ Malin, Mirre å Lisa =) så kommer mina kläder att visas snarast, tyvärr tappade jag bort min laddare till kameran hemma hos Emma så det gick som det gick med fotograferingen hemma. Nu ska jag bara ha tid till att fota oxå.

Helt sjukt vad mycket vi har att göra efter bara första dagen. Flera deluppgifter att lämna in redan nästa vecka. Gahh!! Dessutom jobb torsdag, lördag och söndag, får väl plugga på måndag som är enda lediga dagen. Kommer hem runt halv sju oftast annars. :/

Ska skriva så ofta jag kan och hinner. Kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Usch, stackare!! låter jobbigt ju!!!
själv sitter jag och skriver ansökningar. typ. ska söka ett jobb på ett publishing house, men de vill inte ha nåt CV, bara tre grejor man skrivit. så jag skriver för fulla muggar:) en grej ska vara om en kostym, ska försöka sälja den så bra som möjligt. det andra kan va vad som helst. kul faktiskt!
åker hem till sverige om 2 v:) NAJS! synd att inte du kommer vara där! men vi ses ju snart ändå, bara ett halvår kvar till ni kommer hem på riktigt:D:D:D
och ja, ser fram emot da pics:D puss

2007-07-31 @ 23:42:17
Postat av: syster

Saknar dej massor gumman!! hoppas detta halvår går snabbt!Försök att inte stressa ihjäl dej med alla uppgifter i skolan å jobb, men se nu till alla vinna den där tvål-tävlningen!!;) Kram så länge!

2007-08-06 @ 14:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback