Plugg & grönsaker

Idag har jag suttit framför datorn och pluggat i 12 timmar (!) redan, och jag ska fortsätta hela natten och minst lika länge imorgon och på måndag. Jag har sjukat mig från jobbet (inte bra) men annars skulle jag ALDRIG hinna med allt i skolan. Just nu har jag tagit en liten paus och ätit en sallad. Jag håller nämligen på med detox den här veckan oxå. Jag dricker bara grönt te och vatten och äter bara grönsaker och frukt. Kan behövas när man inte hinner röra på sig =)

Jo nu är det som sagt 1 vecka och 2 dagar tills vi åker hem! Vi laddade hem lite musik som ligger på svenska toplistan, för att vara uppdaterade innan vi kommer. Tja, det var väl inga höjdarlåtar enligt mig men Gessle tog ändå priset. Har aldrig varit ett Gessle-fan men ärligt... "Jag är en händig man"... hmm??

Nu ska jag plugga vidare. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

gessle ska inte göra annat än roxette musik! då slipper man iaf höra hans röst.

2007-06-16 @ 17:11:33
Postat av: Lisa

dags för uppdatering tycker jag nog minsann!

2007-07-01 @ 21:30:03
Postat av: Malin

jag håller med ovanstående, oh yes i do!

2007-07-02 @ 00:32:21
Postat av: Lisa

snabba re' på!

2007-07-03 @ 10:28:02
Postat av: Matilda

Jaja!! Det kommer mina små älsklingar!! Give me some time bara att komma över datorångesten =)

Postat av: jennie

Oh, I f**king hate händige mannen!! Jag är så trött på honom. Och förra veckan ställde han sig på Skansen och sjöng så det stod härliga till, med Sommartider. Ge upp.

2007-07-10 @ 15:37:12
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback