inga kläder kvar? =(

Jag pratade med min syster om hur det blir om jag flyttar till Australien. Först sa hon att hon skulle sakna mig och en massa annat och sen utbarst hon "då kommer jag att få dina kläder, jippi! " Och då slog det mig....arrrggh..jag kommer  inte att kunna ta med mig alla kläder!! inte ens hälften..troligtvis inte ens en fjärdedel..och då blev jag SAD!! ;(

Men jag kan ändå inte sluta shoppa! =) Precis som så många andra den här säsongen så är jag galen i klänningar och kan sitta i timtal och bara titta och leta efter snygga klänningar (ganska sjukt). I alla fall har jag hittat några godbitar på billiga
Asos men dessa klänningar kan jag bara drömma om:



1. Gudomlig babydoll klänning i guld och svart, Maverick by Rebecca Romero. Vill bli min det vet jag!
2. Otroligt söt, vit, tunn klänning med perfekt halsringning och fint band i midjan, Douglas Hannant.
3. Min drömklänning för stunden! Helt underbar med off-shoulder, härliga volanger och rosett,  Diane von Furstenberg.
4. Söt, romantisk och somrig är denna underbara klänning, Tracy Reese.

Kommentarer
Postat av: Simply me

Jag vet! Var jatteledsen over att behova lamna sa mycket klader hemma, gav bort en massa till kompisatr och salde en del men det ar ganska jobbigt faktiskt :(

Postat av: MakeUpYourMind

Ska du flytta till Australien? Fan vad roligt? Vad ska du där å göra?

2006-04-25 @ 15:04:01
URL: http://makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: Madeleine

tvåan var otroligt gullig..
berätta mer om din australien resa i ett inlägg :) NYFIKEN

2006-04-25 @ 15:12:43
URL: http://madeleinee.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har en kompis vars syster är i usa. och hon använder alla hennes kläder som hon inte kunde ta med sig. haha, så det är ett himmelrike för småsyskonen;)

2006-04-25 @ 21:21:09
Postat av: Mikky

Hej!
Fin blogg!
ska du flytta till austarlien?
ha det bra!

2006-04-25 @ 21:40:40
Postat av: matilda

Simply me: ja hu va hemskt!...vill knappt tänka på det :(

MUYM: Jag hoppas att jag ska flytta dit men jag vet inte än om jag har kommit in på skolan...nervös =)

Madeleine: Ja visst är den! Jag ska skriva ett inlägg så fort jag vet om vi kommer in eller inte..vill inte hoppas för mycket =/

anonym: Ja, myn syster kommer som sagt att bli överlycklig!

Mikky: hej på dig! Tack, kul att du gillar den =) Jag hoppas att jag ska åka men vet inte än =)

2006-04-26 @ 00:50:10
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Sandra

Diane von Furstenberg klänningen var sjukt snygg. Fan, nu kan ja inte sluta tänka på den . . Du får inte lägga upp så snygga kläder :). Jag hoppas det va ok att jag lånade bilden!

2006-04-26 @ 12:46:01
URL: http://sandrag.blogg.se
Postat av: matilda

Sandra: Självklart är det ok =)

Jag tycker inte att nån får göra så snygga kläder, man blir ju galen ;)

2006-04-26 @ 14:09:04
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Hanna

söta klänningar! ;)

2006-05-04 @ 13:58:11
URL: http://lilyrose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback