Back Down Under

Oki, I´m back. Och första dagen i skolan avklarad. Läser nu inte mindre än 8 ämnen parallelt. Kul. Not really, men jag överlever nog. Fick ett "live brief" idag, ett företag gav oss en uppgift att lösa åt dem. Den som vinner (bara av oss i 4:e terminen) får ett pris på $1000 och ett internship på Colgate-Palmolive i Aussie. Dessutom kommer den vinnande designen tryckas på över 100 000 tvålflaskor. Najs!

Och för er som är intresserade (typ Malin, Mirre å Lisa =) så kommer mina kläder att visas snarast, tyvärr tappade jag bort min laddare till kameran hemma hos Emma så det gick som det gick med fotograferingen hemma. Nu ska jag bara ha tid till att fota oxå.

Helt sjukt vad mycket vi har att göra efter bara första dagen. Flera deluppgifter att lämna in redan nästa vecka. Gahh!! Dessutom jobb torsdag, lördag och söndag, får väl plugga på måndag som är enda lediga dagen. Kommer hem runt halv sju oftast annars. :/

Ska skriva så ofta jag kan och hinner. Kram så länge!!

host & snörvel

Ja, vi är lite sjuka men vad gör väl det när man är hemma i Sverige på sommaren!

Nu är jag hos Jimmy i Norrköping och ska åka ner på stan en sväng. Det är ju soool idag!! Igår hängde vi med Jimmys familj och åt  grillat, det var ruskigt gott!! Lilla Mys är här å myser oxå. Så sööt!

Lite ny shopping från de senaste veckorna uppdateras senare =)

Knut & jag

Jag har en ny kärlek, Knut.

Nä, min Knut är inte en sån kärlek.

Han sitter i mitt hår hela dagarna och vill inte hoppa ur.

image338

Ja, jag har fastnat för Knut!

Sweden

Hemma, at last! Och har kommit över den värsta datorångesten (men den sitter fortfarande i). Har hunnit med en hel del sen jag kom hem för 1, 5 vecka sen. Har varit i stockholm 2 ggr och hängt med mina vänner här hemma, träffat alla i familjen och tagit en sväng till Kupolen (Borlänge) och imorgon ska jag åka till Jimmy i Norrköping!

Hade jättetrevligt hos Lisa & Richard i Stockholm, försökte gå ut å dansa men vi vet ju hur det slutar, just det gå hem å skratta och sen sova haha =) Typiskt oss! Sen hade jag en jättemysig fest med vänner här hemma i Ludvika med fest på stan med syrran, Dan, Erika & Linda!  Träffade på kusinerna oxå.

I veckan var jag i Stockholm igen och hade reuninon med mina tjejer Malin och Emma. Det var askul och ca 140 kort togs på 3 dagar =D Miss u.

Men det allra bästa har varit att träffa familjen, har saknat min Mamma! Har alltså haft en mycket bra sommar hemma trots vädret so far... Puss på er!