Sweden

Hemma, at last! Och har kommit över den värsta datorångesten (men den sitter fortfarande i). Har hunnit med en hel del sen jag kom hem för 1, 5 vecka sen. Har varit i stockholm 2 ggr och hängt med mina vänner här hemma, träffat alla i familjen och tagit en sväng till Kupolen (Borlänge) och imorgon ska jag åka till Jimmy i Norrköping!

Hade jättetrevligt hos Lisa & Richard i Stockholm, försökte gå ut å dansa men vi vet ju hur det slutar, just det gå hem å skratta och sen sova haha =) Typiskt oss! Sen hade jag en jättemysig fest med vänner här hemma i Ludvika med fest på stan med syrran, Dan, Erika & Linda!  Träffade på kusinerna oxå.

I veckan var jag i Stockholm igen och hade reuninon med mina tjejer Malin och Emma. Det var askul och ca 140 kort togs på 3 dagar =D Miss u.

Men det allra bästa har varit att träffa familjen, har saknat min Mamma! Har alltså haft en mycket bra sommar hemma trots vädret so far... Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Längtar tills du kommer gumman. Puss

2007-07-09 @ 04:08:07
Postat av: Lisa

Heja heja heja! Fler inlägg! ;) PUSS

2007-07-09 @ 12:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback