okej...

Jag har som dom flesta fått en del spydiga eller taskiga kommentarer under min blogg-tid, men på senaste tiden har det blivit flera på rad.

I vanliga fall tycker jag att det är sådant man får ta. Lägger man upp sig själv till allmän beskådning får man räkna med att alla inte utrycker sig på samma sätt och att alla inte tycker snälla saker. Därför hade jag bestämt mig för att ha kvar alla mina kommentarer, bra som dåliga.

Men idag fick jag denna gulliga kommentar från
Marie som fick mig att tänka efter:

"Verkar som du har en bloggmobbare på halsen tjejen! TA INTE ÅT DIG! Personen är förmodligen bara enormt avundsjuk och en liten rädd människa som inte vågar skriva sitt namn. Om jag vore du skulle jag radera sådana inlägg, ingen mening att ge din plats till sådana idioter. KRAM på dig! Jag gillar din blogg!"

Nej, jag borde faktiskt inte ge dessa kommentarer plats på mitt lilla utrymme (som det förövrigt bara finns ca 5% plats kvar på). När jag sedan kollade ip-numrena och kommentarerna var från samma person bestämde jag mig för att radera dessa. Denna lilla arga person kan skaffa sig ett eget litet utrymme att vara arg och otrevlig hur mycket som helst på =)

Så nu har jag tagit bort kommentarerna och jag hoppas att jag förklarat tydligt varför...

Och slutligen vill jag säga TACK till alla er söta och snälla läsare! KRAM på er!!

UPPDATERING: Som svar på sophia som förklarade att det inte var taskigt menat vill jag bara säga att, nej, man får tycka att jag gjorde ett dåligt klädval men att skriva att jag aldrig ser ut som en pinne och att jag hade fula örhängen i tre inlägg under bara någon dag kändes inte trevligt och nej, jag har själv inte skrivit ordet "bloggmobbare". men det är lugnt...

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

Förstår dig absolut! Jag har oxå som policy att aldrig radera inlägg MEN någonstans måste man ju dra gränsen oxå...Har du lite utrymme kvar så varför ska du ha kvar kommentarer som inte är skickade med konstruktiv kritik eller välmening?!
Din blogg är super och du är en söt och gullig tjej! Bra att du inte tar åt dig av människor som inte kan unna andra att vara det!Kram och ha en bra dag!=)

Postat av: Marie

Bra jobbat!!

2006-04-27 @ 10:32:42
URL: http://www.janeaddams.blogspot.com
Postat av: Cicci

Bra att du inte tar åt dig!! Din blogg är ju superbra så det finns ingen anledning :)!

2006-04-27 @ 13:07:17
URL: http://ciccicicci.webblogg.se
Postat av: Sandra

Missade att se vad personen skrivit men jag tycker du gör rätt i att ta bort kommentarerna. Ofta är det ju samma person som klagar och säkert samma i flera bloggar! Kram

2006-04-27 @ 15:21:41
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: anina

Jag blir så trött på människor som inte har nåt bättre för sig än att klaga och vara avundsjuka på andra! Skaffa ett liv!

2006-04-28 @ 09:35:15
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: matilda

hannahsthlm: Ja, det är ju ingen fara, jag ville bara inte slösa plats =) Jag gillar din blogg jättemycket och läser den varje dag! kul att du gillar min oxå =)

2006-04-28 @ 22:06:22
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: matilda

Marie: tack =)

Cicci: Vad snäll du är =D

sandra: ja, det stod några halvtaskiga kommentarer bara, inget farligt, men onödigt. Kram

anina: Ja, det är ganska onödigt. Det kan man göra på sit eget space =)

2006-04-28 @ 22:12:27
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Sophia

Shit, det här börjar bli tradigt, men men:
Nej, du ser inte ut som en pinne. Och det skulle vara taskigt? Du är ju skitfin, varför skulle du vilja se ut som en pinne?
Örhängena vet jag dock inget om.

2006-04-29 @ 14:27:39
Postat av: matilda

Sophia: okej, det var bara sättet du skrev det på som kändes småtaskigt men om det inte var illa menat så är det ju bara jättebra. Då skiter vi i det här nu =)

2006-04-29 @ 17:55:28
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback