Moving day!!

Nu har vi flyttat in, eller vi haller pa i alla fall. Lagenheten ar sa fiiiiiiiiin!!! Jattefin! Den har kok i rostfritt stal och gratt kakel med vita vaggar. Ingen gasspis utan en vanlig och diskmaskin!! En tvattstuga(utan maskiner, det far vi kopa sjalva), ett allrum dar vi ska ha soffa och tv och matbord, tre stora sovrum och tva nyrenoverade toaletter helt i kakel, med stora speglar. Sakert 8 garderober men tyvarr ar de flesta i ett och samma rum (inte det rum jag och jimmy ska ha, tror jag) Nyss kom vara queensize-sangar fran IKEA...ska bli sa skont att kunna vanda sig i sangen utan att vakna av att fjadrarna sticker upp i ryggen!

I eftermiddag/kvall kommer Anja och Maths efter skolan med alla sina saker sa vi kommer att ha fullt upp ikvall med att packa upp allt och skruva IKEA-grejjer (jag som maste plugga en massa). Vi kommer att bo i samma hus, snett nedanfor 4 andra svenskar fran var skola, sa det kommer nog att bli en del gemensamma fester. Kul!

Nu letar vi bara en massa mobler pa e-bay, jimmy har redan vunnit en skrivbordsstol. Vi maste ju ha skona sadana eftersom vi ska plugga sa mycket! Vi ska a kolla pa tvattmaskin och kyl/frys idag och pa mobler hos en som flyttar och har utforsaljning ikvall, skitbra! Sen har vi hittat ett skrivbord som ar stort nog at bade mig och jimmy, vi ska hamta det pa lordag.

Jag kan inte fatta att det gatt sa snabbt sen vi kom hit! Det kanns som igar men anda kanns det overkligt att vi bott nan annanstans innan. Usch, jag ar verkligen glad att det gatt sa bra och kanns sa mycket battre an det gjorde de forsta dagarna i skrack-halan i Kings Cross. Haha, helt sjukt vad dalig standard det var dar, varsta u-landet!!

Forresten, stallet vi ska till ikvall och kolla mobler har skrivit att de saljer 1 MINI-SYSTER...hmm, vad nu det kan vara?

(jag ska lagga upp bilder pa lagenheten sa fort jag kan)

Kommentarer
Postat av: anna

hej. jag har just börjat läsa din blogg. så jag undrar om du har flyttat till australien eller om du ska vara där en kortare tid bara? hehe.

2006-08-17 @ 14:33:43
Postat av: Malin

gud va kul att ni äntligen fått flytta, va på tiden ju! men du asså du e ju aldrig online o du skriver inte så där jätteofta tycker jag... hm, bättring:) vill veta hur ni har det ju! fast det kan ju hända att du e online, men inte när jag e det, vilket iofs inte e så konstigt..

har bara en vecka kvar att jobba typ, happy happy happy. o nu e det malmöfestivalen vilket borde va kul, masssa band som spelar, öltält o mattält överrallt, teater o bio o fan vet allt, men man utnyttjar inte det tillräckligt. fast im ska jag kolla på nåt band o lyssna på nåt humorgrejs från p3, o på ons ska jag kolla på sin city. sen på fredag blir det the sounds:D sweet!

sitter nu o väntar otåligt på nästa inlägg, och biiiiilder!!!

ha d!! kraaaaam

2006-08-21 @ 21:18:50
Postat av: MakeUpYourMind

Ni verkar ha det riktigt kul nu ju. Vad bra! Ska bli kul att få se bilder från Australien. Manly ligger det nära en storstad eller?

Postat av: Matilda

Malin: Sorry! Ska battra mig, men jag har inte internet hemma an sa det ar bara i skolan jag kan vara uppkopplad och det ar mitt i natten hos dig...bajs!!

Jag ska forhoppningsvis lagga upp bilder ikvall. Och det kommer nog ett inlagg idag. Najs det lat med festival, har ar dt bara plugg som galler =(. Kram!!

MUYM: Manly ar en "suburb" i Sydney! Hi hi. Vi har det riktigt bra och snart kommer varmen, da blir det annu battre!!

2006-08-23 @ 00:45:07
Postat av: Angel

Ahaaa så ni har fått egen lägenhet nu då?

2006-08-26 @ 22:26:13
URL: http://lovingangel.blogg.se/
Postat av: Malin

update please!!!!

2006-08-28 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback