skolan

Just nu sitter jag i skolan och ska snart borja forsta lektionen. Jag ar sa trott!! Det ar inte klokt vad snabbt det blir morkt har om kvallarna. Man tror att det ar sen kvall redan klockan 6 pa eftermiddagen! Och jag fragade Per som bott har nagra ar om det blir battre pa sommaren, ljusare. Det blev det...det var som mest ljust till kl 9 pa kvallen. Tjohoo...

Just nu vill jag bara hem a sova, det ar sa kallt i skolan..och overallt, jag svar pa att det var typ 4 grader i morse. Och folk har gar i t-shirt!!!! Det ar galet! Jag har kofta, jacka och halsduk och anda star jag och huttrar vid bussen =/

Nu borjar jag, skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: Simply me

Har borta ar det ocksa bara ljust till 8-9 pa kvallarna, pa sommaren alltsa... Lite svart att vanja sig vid nar man ar van vid svenska sommarnatter.

Postat av: Matildas fikarum

Ett par veckor till så kommer det inte att vara så kallt längre. Första september är ju allmänt den första vårdagen! Snart så!!

2006-08-09 @ 12:00:42
URL: http://www.mildamatilda.blogs.se
Postat av: Linda

A snart kommer ju värmen till er

2006-08-11 @ 12:38:27
URL: http://blackandwhite.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback