jaaaaa! äntligen ledig!!!

Jag är ledig!!!!
Det känns lite konstigt att inte ha dåligt samvete när jag gör något annat än pluggar, men det är såå najs!
Solen skiner och vi ska på barbecue hos vår "adoptivmamma" (internt skämt) Chris och hennes familj =)

Jo och jag är nu anställd på samma klädkedja som JImmy, Countryroads. Det andra jobbet på DIVA sket sig. Hon som anställde mig visste inte (konstigt) att hon inte fick anställa nån som  var här på visum.Men det var lika bra det, slipper jag alla konstiga regler. 

Nu ska jag alltså jobba på Countryroad och det är riktigt najs. Jag kommer att få kläder att jobba i för $350  dvs  ca 2000 skr. Ganska najs, har redan lagt undan en hallonröd vid kjol =)  Och i februari får vi en till check på lite mer eftersom jag då kommer att få fast jobb.

Nu ska jag njuta lite av solen tänkte jag men först ska jag lägga upp lite bilder. Kramis

Kommentarer
Postat av: vevvan

Lycka till med det nya jobbet!

Postat av: Josephine

Vad roligt att det ordnat sig! Lycka till! Och vilken lyx att få sina "arbets-kläder" betalda...

2006-12-05 @ 13:32:20
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se
Postat av: Matilda

vevvan: Tack =D

Josephine: Vad söt du är! Ja, det är det bästa med hela jobbgrejen.. *skratt*

2006-12-05 @ 14:01:38
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Kristina

hej! grattis till jobbet! jag måste erkänna att jag är inne på din blogg väldigt sällan, jag läste den ofta när du bodde i sverige.. men jag har missat lite, vad är det ni gör i australien och hur länge ska ni vara borta? hade varit kul att veta bara, för jag gillar att läsa din blogg, men det blir lite rörigt ibland:)

2006-12-05 @ 16:35:32
Postat av: Matilda

Kristina: Tack! Jag som tycker att jag har skrivit flera gånger vad vi gör här:) Vi kom till Sydney i mitten av juli och ska stanna tills nästa jul. Vi pluggar Grafisk design på en skola som heter Billy Blue men nu har vi sommarlov. Och då ska vi jobba! Hoppas det blev lite klarare nu =D

2006-12-06 @ 07:27:12
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Lolita

låter härligt med en skinande sol, utanför mitt fönster ser det mörkt och kallt ut :)

2006-12-06 @ 08:52:41
URL: http://lolita.blogg.se
Postat av: Matilda

Lolita: Ja, det är härligt, men lätt att man bränner sig =/

2006-12-08 @ 02:41:48
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Kristina

nu blev det klarare=) jag läste igenom lite va dona gamla kommentarer också, så då såg jag att du hade gått igenom det förut, men tack ändå!=)

2006-12-12 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback