surprise, surprise

Ja just det, vi är i Sverige!!
Haha, Jimmy och jag åkte hem den 20.de december, så vi har varit hemma i en vecka nu =). Min familj visste att vi skulle komma men inte Jimmys. Vi skulle överraska dem på juldagen då hela släkten firade tillsammans. Jimmy pratade t.o.m med sin pappa på skype hemifrån min mamma och sa god jul från sydney. 
Ni skulle ha sett hans min när vi kom in och överraskade, haha...det var väl kul Peter ;P Alla blev ganska förvånade kan man säga. Det är inte alltid man får oväntat främmande från andra sidan jorden =)

Det var en riktigt mysig och lyckad jul i år, så skönt att vara hemma. Vi firade jul hos pappa den 23.de hos mamma på julafton och i Norrköping hos Jimmys familj på juldagen. Mycket jul vill säga =) Vad man uppskattar småsaker (som man aldrig förr har tänkt på) när man varit borta ett tag. Igår gick jag runt i en svensk matvarubutik och blev överlycklig för att det fanns så mycket välbekant och god mat att köpa..liiiite udda lyckorus lixom =D 

Vi ska fira nyår i Falun på hotell med min syster och hennes kille, ska bli så skönt och mysigt!! Sen åker vi till stockholm en sväng. Sen ska vi bara ta det lugnt och hänga med våra familjer och vänner. Jag önskar att jag hade mer tid att träffa alla vänner :(

Malin, vi måste ses i sommar! Så tråkigt att vi inte hinner ses :( Saknar dig!


 


Kommentarer
Postat av: Malin

JAA det måste vi!!! saknar dig med!! varför måste vi bo så långt ifrån varandra? it sucks!!! puss

Postat av: sheila

Åh Sidney , där vill jag också bo. Det närmsta jag kommit är NZ lite kansigt att man inte bara tog en sväng dit när man ändå var på andra sidan jordklotet;)
Psst du kan registrera dig för nyhetsbrev och finfina rabatter på vårmodet när vi öppnar , gå in på www.sheilastore.se , när du är hemma kan du ju kika inn:)

2006-12-28 @ 21:33:08
URL: http://www.sheilafix.blogg.se
Postat av: Peter

Förvånad var bara förnamnet. Man skulle kunna säga chockad, jag blev ju genomsvett av att bara se er. Men jag va inte ensam om att bli lång i nosen, det blev vi allihop vilket ni säkert såg. Det va riktigt roligt att ni kom hem en sväng över jul och nyår vi har saknat er jättemycket. Ha ett gott nytt år-firande nu så hörs vi senare.

2006-12-30 @ 14:35:07
Postat av: Anonym

Hallå! Hörde att du hade ringt när jag var och jobbade. När kommer ni till Örebro? (om ni gör det, hoppa hoppas!!) Jag och A ska till Uppsala nu på nyår men vi kommer tillbaks på tis,jag hör av mig då! pusseluss och gott nytt år!! Hälsa Jim så mkt!

2006-12-31 @ 12:56:37
Postat av: emma

Det var Emma som skrev det där (som du säkert förstod)

2006-12-31 @ 12:56:58
Postat av: anina

Vilken överraskning! Förstår att det är härligt att vara hemma en sväng, hur länge ska ni plugga där borta? Kram.

2007-01-07 @ 11:31:44
URL: http://www.anina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback