lagenhetsproblem...

Sa, har jag sagt vad det kostar med ett litet rum i en delad lagenhet har i Sydney? Ca $310 i veckan vilket alltsa blir ca 7000 kr i manaden. Dock ar det med el och vatten inraknat. Inte sa billigt  =/. Vi har nu hittat en ny lagenhet som vi vill bo i men det blir lite dyrare och lite mindre an dar vi bor nu. Pa plussidan ar det mycket fraschare och mer som ett riktigt hem dar vi kan packa upp vara klader och saker. Nu bor vi i resvaska. Lite jobbigt! Men hon som bor i lagenheten visste inte om hon ville ha ett par boende dar, hon visste inte om det blev for mycket med 4 pesoner i lagenheten, tyvarr. Sa nu sitter vi och vantar pa att hon ska ringa oss och saga hur det blir.

Om vi flyttar ikvall betalar vi tre hyror samtidigt. Vi har namligen en natt kvar pa vart forsta hostel och en vecka kvar pa lagenheten vi bor i nu... Kul. Ja ja, hoppas vi far flytta in i alla fall. Det varsta ar bara att hon kan kasta ut oss nar som helst eftersom hon bara behover saga till oss tva veckor innan, vi  har ingen uppsagningstid. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Monika

Eh du e trög, en australiensk dollar blir 5 kr inte 15 så det betyder att 310dollar inte blir 7000 utan snarare 1500kr.....

2006-07-23 @ 18:19:09
Postat av: matilda

Ok jag maste nog ha varit lite trog nar jag skrev det inlagget. Jag skrev ju iofs att det var 310 dollar i veckan och darfor enligt forex kurs idag sa ar 1 australisk dollar vard 5.7 svenska kronor.
5.7 skr ganger 310 dollar blir da 1767 skr i veckan. Det ar 4 veckor pa en manad vilket ger 1767 ganger 4 som ger 7068 skr i MANADEN!
Sa ursakta mig monika, inte min mening att rakna sa otroligt fel. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback