Lostfreak!!

hmm, jag och jimmy har fastnat för lost. den serien är sjukt beroendeframkallande!! Eftersom vi är så himla efter så har vi inte sett ett enda avsnitt förrän i förrgår, så nu har vi snart sett 12 (!) avsnitt!! ahhh!! Men imorgon blir det inget lost-avsnitt. Imorgon blir det frukost på stan, klippning och sedan träning för mig och fotboll för jimmy. och på kvällen blir det party!! =)

Just ja, tentan gick bra (tror jag) men jag tyckte att den var för kort. Hmm, är jag galen?!

Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: anina

Vad skönt att tentan gick bra. För kort, ja du är nog lite galen :-)
Hoppas du får en rolig party kväll!

Postat av: Matilda

Jag tittade in dina fina asosköp, och är assugen på den ljusblå klänningen nu. Såg mycket finare ut på dig än på bild. Eller det är iaf lättare att avgöra om kvalitén ser bra ut eller inte, om du fattar? :S Den är juh inte dyr så vad kan man begära? :p

Och jag läste du tog storlek 6... motsvarar det small eller? Jag funderar på att ta 8, men de flesta klänningar i medium (?) brukar va snäppet för stora över byst/midja. Är en b-kupa med smal midja men har "höfter" till det.

2006-03-25 @ 10:55:48
URL: http://www.pusspjett.com
Postat av: matilda

anina: Tack! Jag ska ha min nya kleinblåa klänning på mig =)så det blir nog kul!! =)

Matilda: Ja, den var finare i verkligheten än på bild och jag gillar den verkligen! Du kan nog ta en 6:a tror jag för den är lös över brösten och sitter inte tajt någonstans och jag har oxå höfter!! hehe =)

2006-03-25 @ 16:12:14
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback