Partykväll fredag

I fredags var det party! Min syster och hennes pojkvän var på besök över helgen så vi ville visa dem kåren där vi alltid festar. Det blev en lyckad om än mycket blöt kväll och jag lägger upp lite bilder på outfiten =)

Både i lördags och söndags var vi ute på restaurang så pengarna ( vilka då?) rök snabbt denna helg. Men det var jättetrevligt och så mycket mat var det längesen jag tryckte i mig. En dag var vi på grek- turkrestaurang, vår favvo-restaurang! Jättegod mat till överkomliga priser, mums! Nästa dag var vi på kinarestaurang och åt mongolisk buffè. Där finns allt och lite till, förrätter, vegetariskt, stor salladsbuffè, massor av varmrätter och efterrätter och t o m smågodis och glass i massor av smaker som man får skopa själv!

Men jag är glad att helgen är slut för det hjälper inte mig riktigt i min viktnedgång att trycka i mig alkohol och mat..nej, nej! Så efter skolan är det gymmet som gäller...och sallad =)



Outfit:
1. vitt, ribbat linne från MQ, svart sjal från H&M, tunn guldkedja (som senare blev tjock guldkedja) svarta leggings från H&M.
2. Naturligt sminkad och uppsatt hår. (eyeko fatbalm och mascara + lite ljusgul ögonskugga)
3. Ballongkjolen från H&M åkte på innan festen började =)


Kommentarer
Postat av: anina

Detdära linnet är fint, har likadant... gillade kjolen!

Postat av: matilda

tack, kul att du gillade den!!

2006-03-20 @ 17:36:35
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback