riktigt illa

Idag är jag bakis. När man är bakis vill man inte direkt ha släktbesök, men det är just vad vi fick! Jimmys farmor och fyra släktingar till kom på besök och vi skulle vara värd och värdinna..hmm. Men det blev faktiskt riktigt trevligt och jag mådde inte så dåligt efter lite te och kaka.
 
Nu är jag dock vrålhungrig eftersom jag inte ätit nåt annat än lite chips och kakan, så vi har beställt pizza... Det var jättelänge sen jag åt pizza, jag brukar alltid beställa sallad när jimmy tar pizza men idag fick det bli en ändå =) Och sen blir det att slappa i soffan med nedladdade lostavsnitt och chirre (chips)..myyys!!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Det e bara att bita ihop!;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: matilda

ja, det är väl det =D

2006-03-27 @ 12:11:07
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback