SOL!!

Åh, jag vaknade nyss och vad fick jag se, jo..SOL!! Jippie! Jag förstår inte hur det kan vara så viktigt med sol, den är ett riktigt lyckopiller! Och om jag inte fick sol ibland skulle jag bli knäpp(varför bor man i Sverige?)

Igår hade jag en shoppingrunda på stan (ja, igen..) och den här gången kom jag hem med en plattång två tröjor en kjol och ett par skor. Bilder på sakerna kommer senare. Jag vet inte varför det inte går att motstå köpsuget som faller på när man går där bland alla kläder och skor och väskor...det är som ett begär! Inte så normalt att slänga bort alla sina pengar på kläder =/ Men det är kul :P

Idag ska jag träffa min kära mamma. Det var ett tag sen jag var hemma sist så det ska bli kul. Men först är det skolan som gäller. Ska ha handledning i min C-uppsats och utarbeta syfte och frågeställningar..blä!





Kommentarer
Postat av: emma

det är visst normalt att lägga alla sina pengar på kläder. keep up the good work baby!

2006-03-03 @ 18:34:44
Postat av: Jenny

Du är lik Sahlene ju!:) kom på det nu!

Postat av: Matilda

Oj, hon är ju jättesöt, tar det som en komplimang =)

2006-03-05 @ 21:39:53
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback