PÅ måndag!

ÅÅH, tråkigt att det blir så få inlägg på senaste tiden men det är mycket nu! På måndag ska C-uppsatsen äntligen vara inne och jag kan koncentrera mig på annat som bloggen, packning och planering inför resan =) Jag längtar så jag dör!

Men innan resan ska vi flytta ifrån vår studentlägenhet sista maj, mitt under vår opponeringsvecka för c-uppsatsen =/  Stress! Samtidigt ska vi hinna fixa med allt med CSN och Visum och försäkringar och bekräftelser osv..det är som sagt mycket nu! ....MEN det är KUL grejjer som ska göras i alla fall för allt leder upp till resan =D

Just ja, boende oxå! Vi måste fixa boende i Australien på egen hand...är det någon som har något tips om bra ställen att bo på i Sydney eller bostadsförmedlingar osv..alla tips är välkomna! 

Kram å gonatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter som om ni har det busy nu :)
Boendet kommer att lösa sig när ni kommer dit är jag säker på! Ha en bra helg.

Postat av: matilda

anina: åh, tack detsamma =)

2006-05-13 @ 13:09:52
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Ida

Hör med Silverfisken! :)

2006-05-13 @ 19:54:25
Postat av: matilda

ida: jag ska =)

2006-05-13 @ 23:27:59
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Anonym

hoppas du fortsätter blogga som vanligt även down under. lycka till.

2006-05-13 @ 23:36:47
Postat av: matilda

anonym: det hoppas jag med =)

2006-05-14 @ 16:10:38
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback