Utmaning =)

Jag har blivit utmanad av söta Simply Me att lista 5 konstiga vanor eller dåliga ovanor. Här kommer mina:
  1. Jag babblar. 
    Jag vet att jag pratar på tok för mycket och att jag dessutom babblar om samma sak i evigheter, vilket är mycket störande!! Jag hatar själv när någon babblar =/ Det värsta är att jag vet om när jag gör det men jag kan inte sluta.
  2. Jag hör aldrig av mig.
    Jag är sääämst på att höra av mig till mina vänner, och det skäms jag för! Det är inte för att jag inte vill prata med dem, utan för att jag alltid tänker att jag ska ringa senare..(och där kommer vi in på nästa punkt)

  3. Jag är en obotlig tidsoptimist.
    Det har jag varit sedan jag var liten och kommer nog alltid att vara det. Jag KAN inte komma i tid. Så är det bara, jag kan komma 1 eller 5 minuter efter utsatt tid men ALDRIG i tid. Jag tror alltid att jag hinner göra tio saker på tio minuter...Jag förstår att många tycker att det är irriterande men det bara är så.

  4. Jag biter på naglarna.
    Ja, fortfarande. Ja, fast jag är vuxen och vis  :P. Mina naglar är alltid i kasst skick och det är bara mitt eget fel. 

  5. Jag måste läsa innan jag ska sova.
    Hur sent det än är, om jag är full, dödstrött, arg, glad, ledsen eller om klockan är 5 på morgonen. Jag måste alltid läsa innan jag kan sova. Även om jag somnar med boken över mig inom 2 minuter. Jag måste läsa =)


Nu utmanar jag ALLA som inte redan gjort denna lista att göra den! Det är kul och interssant för man måste rannsaka sig själv och fundera ut sina svagheter, vilket inte är något man vanligtvis gör =)





Kommentarer
Postat av: Sis

hi hi känner igen det där!;)

2006-05-23 @ 17:40:48
Postat av: MakeUpYourMind

Hej alla! Behöver lite hjälp om vilken halsband jag ska välja.. kolla i min blogg så är ni supersöta.

Postat av: matilda

sis: i know!! hehe

muym: jag hjälper dig gärna ;)

2006-05-24 @ 19:33:29
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback