om det är nån som undrar...

...varför jag inte längre bloggar om shopping och kläder så är det för att jag inte har råd att shoppa...inte ens ett halsband, jag håller just på att kämpa för att få ihop till hyran.

Det är inte kul att gå i affärer eller att kolla kläder och saker på internet när man vet att det inte finns en chans att man har råd med det, på typ flera månader i alla fall. Då skapar "fönstershopping" bara ångest. Usch!

Jaja, nu vet ni i alla fall hur det ligger till, jag har varit här i över fyra månader och har köpt tre(billiga) plagg och en(billig) väska. Nu ska jag fortsätta plugga och glömma allt vad shopping heter.

Btw: Jag har bara knappt två veckor kvar i skolan nu =) Sen blir det mer bloggande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i know exactly how you feel! jag har inte ens råd att betala hyra, mamma måste hjälpa. hur kul är det? borde väl skaffa ett jobb i suppose, men är alldeles för lat. ska iaf jobba i jul:)

najs med 2 veckor. vi har drygt 3 o det är jävlig scary för jag måste skriva 3 papers, en brochyr (hur fan stavas det) nån reklam grej och hålla en presentation. och jag har inte börjat på något av det. shit.

miss ya!!! xxx

2006-11-23 @ 12:00:43
Postat av: Emilie

Jag har också insett att man köper mycket mer kläder och accessorarer när man bloggar... farligt..

Postat av: emma

Mest undrar jag nog varför du inte bloggar överhuvudtaget längre?

Mkt att göra?

ses vi i jul??

2006-12-02 @ 08:11:54
URL: http://www.emmasvarld.webblogg.se
Postat av: Malin

as do i...

2006-12-02 @ 11:06:00
URL: http://malingoesenglish.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback