En till sen natt...

Joo, jag har ju inte skrivit på ett tag. Jag har inte varken hunnit eller känt för det så det har inte blivit av. Ikväll ska vi sitta uppe å plugga igen som vanligt, blir nog mycket sent och jag ska åka med bussen kl 07.00 imogon bitti. Men sen är vi "lediga" i veckan, vi behöver inte åka till skolan men har massor att plugga ändå. Dessutom har vi sökt jobb och förhoppningsvis får vi jobba i veckan så då blir det fullt upp!

Annars gör vi inte så mycket, pluggar mest, fast igår var vi på Zoo här i Sydney. Det var riktigt kul, jag kände mig som 5 år igen. De hade så mycket djur och man såg dem så nära! Såå söta koalor och kängurur =) Efter det åt vi hamburgare på Hard Rock Café. Det var gott. Men tyvärr hamnade vi precis bredvid två hela bord med skrikande ungar som var på barnkalas (på Hard Rock?!) så vi fick skrika till varandra hela middagen igenom. Jaja.

Jag ska försöka bättra mig med inläggen och jag ber om ursäkt till alla söta bloggare som utmanat mig och jag inte har antagit utmaningen...sorry =/ Kram sålänge

Kommentarer
Postat av: Emilee

Hittade hit till din blogg för 1:a gången på länge. Kul att läsa att du har det bra :)

Postat av: Matilda

Emilee: Tack, vad gullig du är =)

2006-10-18 @ 03:45:59
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: malin

eh, skrev precis ett inlägg men tror det försvann... iaf, tycker du ska uppdatera lite för jag är uttråkad hehe.. borde plugga men det orkar jag inte.. så jag har lite ångest för det. och så har jag ångest för att nån snubbe från toni&guy lyckades lura av mig en massa pengar idag, gick på nåt jävla erbjudande de hade. inte bra, skyller på min roommate. och så har jag fått 3 töntar på halsen, why me?? hahaha en kille igår som va typ 30+ o hade eget företag bjöd på en drink o jag sa, next one's on me, haha o han bara, äh det här är bara fickpengar för mig, jag har egen företag.. oohh impressed. not. tönt.

well om man skulle ta och sova lite. hur går det förresten med jobbsökandet??? puss o kram, miss u lots and lots!!!

2006-10-21 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback