Åh, beachliv!!

Jag vet att jag har skrivit om det förr men det är så underbart att ligga på beachen!! I tre dagar nu har det varit jättefint väder och riktigt varmt, så vi har legat på beachen och solat och badat. Det är så skönt! Igår var en riktigt härlig dag och det var skitkul att bada för vågorna var så himla stora =). Fast det kan vara läskigt oxå för det är ruskigt strömt i vattnet så dras man utåt är det inte så bra. Men det finns "lifeguerds" och de varnar om det är farligt att bada. Jag flyger som en liten vante i vattnet =D 

Idag var det dock väldigt blåsigt, även om det var supervarma vindar så var det jobbigt eftersom det kändes som att man var i öknen, man fick sand överallt! Då menar jag överallt, håret, ögonen, munnnen... Jag tuggade tuggumi när jag gick ner men när vi gick tillbaka efter 10 minuter krasade det mellan tänderna när jag tuggade, det var inte så mysigt =/

Nu har jag pluggat ett tag så nu ska vi äta scones och kolla på "thank you for smoking". Natti

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh vad härligt det låter!

Postat av: Frida

Det låter underbart! Skönt att sommaren kommer där nere, det är bara en månad tills jag åker till Adelaide nu =)

2006-09-25 @ 00:54:05
URL: http://www.fridaslillablog.blogspot.com
Postat av: Matilda

cicci: Ja, det är det! =)

Frida: Vad kul att du snart åker! Hoppas du får det jättetrevligt =)

2006-09-25 @ 13:14:32
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: MakeUpYourMind

ÅH Åh vad härligt det låter. Vi ska inte klaga, här i Sverige är det fortfarande rätt varmt. Men det är inget jämfört med Australien.

2006-09-25 @ 20:35:41
URL: http://www.makeupyourmind.webblogg.se
Postat av: emma

Later fabolous! Har finns det tyvarr inte sa mkt till hav, fast vi skulle behova det! Ska till Mexico i helgen sa da blir det beachen definitivt. sWeet! Sen kommer min man pa mandag!!!!! Kan inte fatta det....sa skont att antligen fa se varandra pa riktigt och inte bara pa javla skype. Sjalvklart har jag skype forresten, mitt nickname ar emmaliten83. Add me! Maste rusa nu ska ata lunch med Liesel, ja du vet Malins kompis! Forsta gangen vi ska ses har! Stor kram!

2006-09-28 @ 21:29:55
URL: http://emmasvarld.webblogg.se
Postat av: Angel

Awww låter kul där nere

2006-09-30 @ 15:45:43
URL: http://lovingangel.blogg.se/
Postat av: Mr.Blowjob

Hi guys! Cheak my home page plz... Have pleasure when open it??? I Think Yes! Becous this is BLOWJOB! It`s The Coolest and THE Biggest site about Blowjob! The Hotest babes take blowjob! Super sexy!!! Cheak this out and take it easy ;)

2007-05-15 @ 07:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback