Tsunamivarning

Idag vaknade jag av att min vänLisa ringde mig och frågade om jag hört om Tsunamivarningen. Det hade jag inte. Richard hade ringt henne från jobbet för han hade hört på radion på jobbet att alla stränder i Sydney och the Northen Beaches (Manly) var avstängda. Färjetrafiken var avstängd och alla på hans jobb ringde hem till sina familjer och varnade. Det var tydligen en kraftig jordbävning på Salomon öarna, 8, 5 på Richerskalan!  3 döda där. Men nu är det kväll och ingen Tsunami i sikte, tur det!!

Nu färgar jag håret brunt, hihi!

Kommentarer
Postat av: Malin

usch va otäckt!!! hörde om tsunamin men visste inte att du var i riskzonen!! tur att den aldrig nådde er då!!!

hur går det med allt pluggande? jag ska skriva klart min sista essay idag, sen åker jag hem imorgon:)

Postat av: Josephine

Tack :).
Usch, otäckt med tsunami-varning. Tur att ni slapp den.

2007-04-03 @ 18:58:12
URL: http://josephinemarialinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback