Krispy Kreme, Burgerlicious eller Silly Yaks?

Vad tycker ni? Måste komma på en reklam tills imorgon för någon av de produkterna. Den enda loggan som inte är stört ful är den för "Krispy Kreme" som gör doughnuts. Vill ju bara sätta igång med mitt magazine, inte göra tråkig reklam för fula och dåliga produkter. Mitt magazine ska bli så fint =)

Nästa vecka ska vi pitcha ideer för Colgate-Palmolive. Hoppas man hinner få ihop en eller flera riktigt snygga designer tills dess, skulle inte vara helt fel att ha ett internship hos dem på meritlistan!

Från och med lördag ska jag jobba på Country Road Womenswear på lördagar istället för Menswear, chefen tyckte att de sålde för dåligt på Womenswear och ville testa om det går bättre när jag jobbar där, kul =) Jimmy ska ochså bli förflyttad, till Country Road affären istället för Myer och ta över mitt jobb på Menswear i David Jones på lördagar.

See ya soon!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag röstar helt klart på Krispy Kreme! Mina stora favvosar! Har du förresten provat dom inne i Sydney? Deeelicious! Va kul med jobbet - stort GRATTIS! Måste va bra med lite variation! Är allt sig likt på Central Avenue? puuuss

2007-08-10 @ 08:52:02
Postat av: Matilda

Lisa: Heeeej! Ja det blir nog Krispy Kreme =) Nä, har aldrig smakat dem faktiskt. Ja jag jobbade första dagen i womenswear idag, tiden gick snabbare i alla fall, men fy vad många sura kärringar som handlar där!! Ja annars
är allt sig likt här, mycket lugnt alltså =) kramis

Postat av: Vernadette

Krispy Kreme är jätte gått, ville bara nämna det. =) Älskar flottiga och glasyrfyllda munkar. :D

2007-08-18 @ 19:13:49
URL: http://soinqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback