IMAX-bio å flytt

Jo, jag sa ju tidigare att jag skulle skriva om våra turist-grejjer men det tar ett tag att sortera och ladda upp ort så det kommer sen. Ikväll var vi på en cosmonova-liknande biograf som visade filmer i 3D, det var jätehäftigt!! Men tyvärr var inte filmen särskilt bra...I alla fall en cool upplevelse =)

Om exakt en vecka kommer vi att flytta till vår nya lägenhet. Jag har inga bilder på den än men det är en jättein lägenhet som ligger i en riktigt lyxig byggnad med pool, bubblepool och gym i huset (bra och fräscht). Det är samma hus som våra vänner Richard och Lisa bor i =) Lägenheten är en studio, dvs en etta med stoor balkong och utsikt över poolen (inte havet tyvärr men det gör inget). Den ligger så centralt man kan komma i Manly och vi kommer att betala en hyra på $360 i veckan dvs. ca 10 000 kr i månaden!

Vi har oxå börjat skolan denna vecka och nu går jag och Jimmy i samma klass vilket var vad vi ville eftersom vi annars inte skulle ha någon dag i veckan ledigt tillsammans då vi jobbar hela helgerna =/. Det verkar som vi har kommit i en riktigt bra klass med en massa schyssta människor. Vi ska börja med 3D Design och Advanced Digital Technologi så det ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback