Modevisning!

Igår kväll var vi på modevisning och mingel med jobbet. Det var ganska kul men vi kom lite sent och missade plockmaten. Dock fanns det dricka så det räckte och blev över. Det kommer in flera jättefina klänningar under nästa månad och en ruskigt snygg lång jacka!! Kvällen slutade på Mc Donalds för mig, Jimmy och två tjejer från jobbet som vi fick åka med. Kändes lite konstigt att äta på Mc Donalds helt uppklädda, Jimmy hade t.o.m slips på sig! Haha! Jag hade Countryroad-kläder på mig för att smöra för vår Manager =)

52102-290

Kommentarer
Postat av: Malin

schysst outfit o kul med modevisning=) vill ocksa!!! och herregud vad brun du e manniska!!

Postat av: Matilda

malin: haha, visst e jag! jo det var kul men du kommer säkert att gå på mycket flashigare tillställningar i London när du får jobb där =) Kram!!!!!!

2007-02-14 @ 13:27:00
URL: http://blanc.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback