Semester?!

Som jag skrev tidigare känns det lite som semester här nu och det gör även att vi beter oss som om det vore semester. Sen vi kom hit efter jullovet har vi knappt suttit hemma en enda kväll och segat. Nej vi hittar på saker hela tiden vilket är jättekul! Igår var vi ut efter att vi slutade jobbet kl 9. Vi hängde ett tag hos R o L innan vi drog till Steyne. Det blev en riktigt trevlig torsdagkväll. Idag var vi ut på restaurang och åt och sen tog vi en glass på¨beachen, såå najs. Imorgon jobbar vi 9 timmar både jag och Jimmy och när vi slutar vid 6 ska vi ut på krogen igen. Då blir det en R&B club i Manly. På söndag jobbar vi oxå men efter jobbet blir det en resa in till Sydney för där firas det kinesiska nyåret (nu blir det grisens år) med parader och annat kul och det vill vi inte missa.

Längre än så har vi inte planerat än  men det kommer nog att bli fullt upp för på torsdag natt kommer Jimmys föräldrar (det ska bli så kul Peter och Anette!!) och ska stanna här i 3 veckor =D. Dagen innan det är det dessutom alla hjärtans dag, Jag jobbar då men på kvällen ska Jimmy å jag ut och äta och fira våra 2 år tillsammans! 

Kommentarer
Postat av: Malin

ooohhh, 2 ar... GRATTIS!!

later som ni har det trevligt dar nufortiden!! skojigt skojigt:) kul att festa en massa. sjalv festar jag alldeles for mkt nu, vet inte vad som har hant. ska ut ikvall med, ska bli kul men e saaaaa matt. har precis varit pa thairestaurang, ugh.. men gott gott hehe..

miss u!! xxx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback