Hej hopp!

Är hos syrran i Stockholm i några dagar. Mysigt! Snart ska vi åka till Kista galleria en sväng.
Hoppas rean är slut, jag hatar rean efter några dagar, såå tråkigt med gamla kläder, jag vill ha nytt!!

Tyvärr får jag inte köpa några kläder själv men jag ska vara smakråd till syrran =) Alltid kul att shoppa ändå!

Nyår var mysigt och kul, jag, Jimmy, Mirre(sis) å Dan bodde på hotell och myste, satt i relaxavd. och bastu. Efter nyår åkte vi med till Sthlm och idag åkte Jimmy hem, jag stannar helgen ut och sen åker jag hem tillmamma en sväng och tar det lugnt. Nästa helg blir det fest i Örebro med Emma å Anders och Jonas å Emme, ska bli såå kul att träffa alla igen =)

Sen åker jag hem en sväng till mamma igen och packar å sånt, och på fredagen den 19 jan åker flyger vi tillbaka till Sydney. hmm, har inte riktigt lust... men det ska bli kul att träffa Lisa å Richard!!! Puss på er =)

Nu ska vi åka..kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback