Skräckupplevelse

Ja, nu är vi tillbaka i Aussie. Vi har bara sovit här en natt men jag har redan varit med om en skräckupplevelse.

Det hela började med att jag vaknade och var törstig mitt i natten.
Jag sträckte mig efter mitt vattenglas bredvid sängen i mörkret.
Jag drack några stora klunkar, och tyckte att jag såg något stort mörkt i glaset, men ångrar mig sen och ska ställa ner glaset,
 och just då ser jag en stor kackerlacka komma krypande upp mellan ögonen, gaaaahhhhhh!!!
Jag slänger glaser i väggen och sprutar ut vattnet. Fyyyy faaaaan vad äckligt!!!

Jimmy vaknar inte av kraschen så jag väcker honom och vill att han ska gå upp och leta reda på äcklet. Han vill sova och säger åt mig att somna om.
Det är stört omöjligt!! Jag är inte direkt rädd för kackerlackor, dom gör ju inget, men dom är överallt och jag får äckliga bilder i huvudet. T ex att kackerlackan kryper in i munnen när jag sover med öppen mun, eller att jag vaknar med den på ögat eller nåt och då får jag plötsligt panik!
Jag tänder lampan, ställer mig upp och springer runt i rummet för att leta reda på jäveln.
Nu är Jimmy vaken oxå och har ställt sig upp han med.
Jag hittar den, den kommer springande från min öppna resväska (full med kläder och saker jag inte packat upp än).
Den springer in under Jimmys resväska (som är stängd, smart!!), Jimmy är efter den och hinner precis ifatt den när den är på väg in under bordet. 
Han smäller den med min nya tidning och den ligger kvar där än under tidningen.
Usch!!

52102-288

Efter det sov jag dåligt och drömde om kackerlacksmos och kryllande kackerlackor...

Kommentarer
Postat av: Malin

usch jag tror att jag hade behövt läggas in efter en sån upplevelse... stackare!! helt sjukt att ni betalar så mkt pengar för att dela rum med kackerlackor ju!!

Postat av: Angel

YÄK usssh blä gud vad vidrigt jag hade nog fått en hjärtattack jag klarar inte ens av små djur

2007-01-21 @ 22:12:45
URL: http://angelsmode.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Wonderful Australia ;)

2007-01-23 @ 07:10:45
Postat av: Ilona

Haha jag och kackerlackorna är kompisar. När jag var liten brukade de alltid gömma sig i mitt ritblock och jag letade efter dem mellan sidorna. Haha stört jag vet.

2007-01-23 @ 16:10:54
URL: http://antagligen.blogg.se
Postat av: Em

hihi, jag hatar dem med.. fruktansvärda kryp! en spang över min fot på Valencia flygplats.. gick in i chocktillstånd!

2007-01-25 @ 00:17:48
URL: http://fashionholic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback