Sydney är en underbar stad!

Idag hade jag och Jimmy en underbar (kall) dag i Sydney. Chris hängde oxå med och det blev en riktigt lyckad dag. Vi var på Krispy Kreme mission, en doughnut att fota till advertising =)  Vi var även på Kinokuniya, en jättestor bokhandel med massor av Graphic Designböcker. Riktigt najs!

Sen spenderade vi ett par timmar i vår favoritdel av Sydney, Surrey Hills, arty-fartyställe visserligen men så skönt avslappnat med massor av secondhandbutiker och vinageställen. Hittade assnygga solisar på en liten mysig butik och fick lov att köpa 2 st, ville ha många fler dock!

image350    
 


                          image355     


Jag hade hittat en trench/rock  och en väska på en butik i Warringah Mall tidigare och ville kolla affären i stan men där hade de inte trenchen och väskan var kanske inte såå snygg som jag tyckte först. Hittade istället en lång, tunn, vit/blårandig kofta på General Pants Co. Jättesnygg och såå skön i tunnaste bomull.    
 
                      image360       

                           
                              
Jag hittade även en skön beige kofta i organisk bomull igår, perfekt till sommarkvällar. Vill dock byta knapp till en träknapp =)
                              image362
                  
       Kram på er sålänge, ska försöka skriva lite mer den här veckan eftersom jag är ledig!   




                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback